Departament, şöbə: Biznesin inkişafı departamenti / Marketinq şöbəsi

Vəzifə: Biznes Analitik

Vəzifə öhdəlikləri:

1. Şirkətin Strateji Planının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
2. Şirkətin Marketinq Planının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
3. Şirkətin bazarının araşdırılması və müvafiq təhlillərin aparılması;
4. Potensial müştərilər və seqmentlər üzrə təhlilllərin aparılması;
5. Məhsullar, biznes vahidləri və regionlar üzrə təhlillərin aparılması;
6. Rəqabət mühitinin, rəqiblərin marketinq fəaliyyətinin təhlili;
7. Ölkə iqtisadiyyatının təhlili və onun Şirkətin marketinq fəaliyyətinə təsirinin müəyyən edilməsi;
8. Müvafiq təhlil hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
9. Mövcud məhsul və xidmətlərin təkmilləşdirilməsi və yeni məhsulların bazara çıxarılması ilə bağlı müvafiq təhlillərin həyata keçirilməsi;
10. Şirkətin marketinq fəaliyyətinin kompleks təhlili və qiymətləndirilməsi üzrə təkliflərin verilməsi;
11. Şirkətin marketinq fəaliyyəti üzrə müvafiq biznes proseslərin təhlilində iştirak etmək;
12. Şirkətin Marketinq işinin təşkili və tənzimlənməsi haqqında təlimata riayət etmək;
13. Şirkətin digər bölmələri və əməkdaşları ilə koordinasiyalı şəkildə işləmək.

Təhsil/Təcrübə:

• Ali təhsil;
• Analoji sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarını istifadəçi səviyyəsində bilmək;
• Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini bilmək;

E-mail: info@stp.az

Advertisements